آنخل دی ماریا، ستاره جدید یوونتوس، در اولین بازی اش در رقابت های سری آ یک گل تماشایی وارد دروازه ساسولو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این چکش که حدود ۲۰ سانتی‌متر طول داشته و دارای دو لبه تیز است، توسط پادشاهان وایکینگ‌ها به عنوان سلاح خدای مرگ برای کشتن مخالفان با وارد کردن ده‌ها ضربه به سر آن‌ها استفاده می‌شده است.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه‌ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
رضا مقدم پرتابگر چکش کشورمان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا جایگاهی بهتر از یازدهمی را کسب نکرد.
بیل‌کله کوچکترین عضو از خانواده کوسه‌های سر چکشی است و همانطور که از نامش پیداست کله بیل مانندش برخلاف دیگر اعضای این خانواده گرد است.
مهدی هفت چشمه در جایگاه دوم رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.
ملی‌پوش پرتاب چکش ایران صاحب مدال نقره در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا شد.
مشاهدات اولیه نشان می‌داد که مقتول با ضربات متعدد جسم سخت به سر و صورتش به طرز فجیعی به قتل رسیده به طوری که مغز او متلاشی شده بود.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کشور و انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در حالی در تهران برگزار شد که کیهانی قهرمان بازیهای آسیایی به رقابت ها بازگشت.
کوسه‌های سر چکشی در سراسر جهان و در آب‌های اقیانوس‌های گرم و نزدیک به سطح آب، به‌ویژه خطوط ساحلی یافت می‌شوند. طول آن‌ها می‌تواند به بیش از ۳.۵ متر برسد. اما این کوسه‌ها برای شکار وارد آب‌های عمیق و سرد می‌شوند.
آناتومی منحصر به فرد خفاش سر چکشی همچنین به آن اجازه می دهد تا در محدوده ای از زیستگاه ها زندگی کند که سایر گونه ها نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند. پهنای بال های وسیع آن به آن امکان می دهد در فضاهای تنگ مانند غارها و شکاف ها حرکت کند، در حالی که پاهای قوی آن به این معنی است که در صورت لزوم می تواند به سطوح عمودی مانند درختان یا صخره ها بچسبد.
ریو فردیناند، کریستیانو رونالدو را تهدید کرد که اگر بازنشسته شود و بدنش دیگر آماده نباشد، او را با چکش خواهد زد! و همچنین گفت، عضلات شکم رونالدو تا مدت زیادی به همین شکل خواهد ماند.
قتل پدر و مادر با چکش در بستر خواب
اسماعیلی گفت: طیفی از دوستان در بخش‌های مختلف از وزارت فرهنگ و ارشاد توقع دارند که بسیار چکشی با این موضوعات برخورد کند، خیر این‌گونه نیست. جنس کار و مخاطب‌های ما مخاطب‌های فرهنگی و هنری هستند. در این افراد عواطف و ذوق هنری بر سایر مسائل غلبه دارد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه داریم با گفتگو این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.
در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب چکش پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا مهدی هفت چشمه موفق شد مدال طلا را از آن کشورمان کند.
پلیس سانفرانسیسکو روز جمعه ویدئویی را از حمله یک مرد ۴۲ ساله به شوهر نانسی پلوسی را منتشر کرد. در ویدئو مشخص است که ضارب پیش از بازداشت ضربه‌ای را با چکش به پاول پلوسی ۸۲ ساله می‌زند. در زمان این حمله نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا در خانه حضور نداشته است. پلوسی برای ترمیم شکستگی جمجمه و جراحات جدی در بازو و دست راستش تحت عمل جراحی قرار گرفت. او از آن زمان با کلاه و دستکشی که زخم هایش را پوشانده بود در انظار عمومی ظاهر شد.
یکی از متهمان می‌گوید: اصلا تصورش را هم نمی‌کردیم که دستگیر شویم. وقتی بعد از سرقت توانستیم از ایران خارج شویم، فکر می‌کردیم که به هدف‌مان رسیده‌ایم. می‌خواستیم در ترکیه تفریح کنیم. حتی قصد داشتیم بعد از ۱۰ روز به ایران بازگردیم و بقیه پول‌ها را با خود ببریم، اما حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردیم به این زودی شناسایی شویم.
برزیل در دومین دیدار خود در جام جهانی موفق به برتری برابر سوئیس شد تا صعودی زودهنگام به مرحله بعدی را تجربه کند.
در اقدامی اعتراض آمیز، یکی از نمایندگان پارلمان ترکیه، تلفن همراه خود را در حین سخنرانی در پارلمان برای محکوم کردن لایحه‌ای که ادعای مبارزه با اخبار جعلی و اطلاعات نادرست آنلاین را دارد، با چکش شکست.
یک فوتبالیست ایتالیایی به اتهام قتل نامزد خود از طریق ضربه زدن متوالی با چکش و چوب بیسبال به او، دستگیر شده است.
یک سال قبل زنی میانسال به ماموران خبر داد شوهرش در خواب کشته شده است. این زن گفت: فکر می‌کنم شوهرم به دست پسرم داریوش کشته شده است. وقتی به اتاق پسرم رفتم خوابیده بود، اما دست‌هایش خونی بود، حالا می‌ترسم بیدار شود و من را هم بکشد به همین خاطر درخواست کمک دارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ